
Geçtiğimiz ay piyasaya çıkan düşük fiyatlı yeni iPhone’lar için Nokia UK’in iki kelimelik tweeti Twitter’da şimdiye kadar en çok retweet edilen marka tweeti oldu.
Piyasaya yeni çıkan 5S’lerin ve kendi ürünlerinin renklerinin aynı olmasını da tweete eklediği bir resimle gösteren Nokia UK kısa bir sürede 38.000 retweet yapıldı ve sosyal medyada yeni bir viral oldu. Twitter’da şimdiye kadar en çok retweet edilen marketing tweetinin Nokia UK’in paylaşımı olduğunu belirtti.

Twitter’ın on baş planlamacısından olan Oliver Snoddy’in belirttiğine göre Nokia UK’in tweeti geçtiğimiz Amerikan Süper Kupa Finali gecesinde Oreo markasının müthiş başarı yakalayan tweetini geçmiş durumda. Amerikan Süper Kupa final maçı gecesi markaların CBS kanalına 2.5 milyon dolar ödeyerek yaptığı reklamlardan daha başarılı olan Oreo, hiç bir masraf yapmadan bir gecede 16000 retweet rakamını yakalmış ve sosyal medyada iyi bir viral örneğini göstermişti.

Twitter son dönemlerde bu tarz viralleşen tweetleri en yetkili ağızlardan dile getirmesi pazarlamacılara bir tavsiye niteliğinde. Twitter kanalı kullanarak yapılan virallerin ne kadar başarılı ve karlı olduğunu ne kadar çabuk sürede yayıldığını bu iki örnek basitçe göstermekte.
Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?